Retourneren en garantie
Retourneren
Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
Zo werkt retourneren
Wil u iets retourneren, laat het ons dan binnen 14 dagen weten.
Wij onderscheiden 2 soorten retourzendingen:
1) Retour zending, omdat u liever van de koop afziet.
(in dit geval zijn de retourkosten á € 10,95 kosten voor u) .
2) Retour zending, indien een artikel bij aankomst beschadigd is, meld dit dan zo snel mogelijk per e-mail en stuur het betreffende artikel met een begeleidende brief en pakbon / factuur naar:
Retour doorgeven
- Via email of telefonisch kunt u uw retour doorgeven.
- Gebruik het retourportaal om aan te geven welk artikel retour komt en download een retourlabel - https://buitenbeitskopen.shipping-portal.com/rp/
- Zorg ervoor dat het artikel in de oorspronkelijke verpakking zit en dat het product ongebruikt, ongeopend en niet beschadigd is.
- Uw retour pakket kunt u ook zelf via een andere pakketdienst aan ons retourneren, of afgeven in de winkel in Hoogeveen.
Het retouradres is;
Buitenbeits Kopen
Afdeling retouren
Zeppelinstraat 6
7903 BP Hoogeveen
Garantie
Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze producten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aanboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.
Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.
Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.
U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
Buitenbeits Kopen
Zeppelinstraat 6
7903 BP Hoogeveen
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.